Huom huom huom! Lue:

- Joissain kohdissa perspektiivit menee miten sattuu, mutta on tajuttavissa kuitenkin mitä tapahtuu ja kaikki kuvat ei ole samankokoisia, koittakaa kestää.

- Kyllä kyllä, ovesta näkyy kesämaisema, mutta teeskentelen että on joulu

- En keksinyt otsikkoa tälle, joten varastin laulun nimen (Heaven's Not Enough: Steve Conte, kaunis kipale, kuunnelkaa ihmeessä), minkä sanoja lukee myös tuossa lopussa.

- Painottuu kuviin, joten tekstiä todella vähän. Lue hiiiiitaasti ni tuntuu pidemmältä  ;) Eli joutuu päättelemään itse mitä on tapahtunut joissain kohti, kun en kirjoita taustoja ollenkaan ja koko juttu on vuoropuheluna.

- TAUSTAMUSIIKIKSI jälleen kerran mainostan sitä Heaven's Not Enough, jos tykkää kuunnella samalla kun lukee ni linkkiä tulee tässä: http://www.youtube.com/watch?v=peLlO1UCy6A !

- Tarina sisältää nuorille sopimatonta materiaalia, lue omalla vastuulla!

24.12.1998, Maddensonien talo.

"Hei rakkaat! Tulkaa auttamaan joululahjojen kantamisessa, auto on halkeamaisillaan! Suurin osa paketeista on Emmalle, joten tulehan edes sinä neitiseni isän avuks--"

"Jerry?"

"Jerry.. Mitä.."

"EI!"

"E-emma? Ei.. Ei.. Mitä.."

"Ei.. Amanda.. Ei voi olla.. Ei.."

"Hei Andy.. Minä tulin.. Kaikki on hyvin nyt"

"N-Nia?!"

"Nia.. Mitä sinä.. Amanda.. E-emma, he.."

"Andy, kaikki on hyvin, olen nyt täällä, lähdetään äkkiä pois täältä"

"N-NIA! Minun perheeni! Minun perheeni on.. A-amanda.. Perheeni.."

"Andy minä löysin sinut, lähdetään pois! Siitä on kuukausia kun katosit, mutta minä löysin sinut ja annan anteeksi! Andy, kuuletko, minä annan anteeksi!"

"N-nia.. Sinä olet.. Sinä olet murhannut perheeni.. He.. Vaimoni ja lapseni.."

"Perheesi? Ei sinulla pitänyt olla perhettä! Kyllä minä tapoin nämä ihmiset, hehän pitivät sinua täällä, mutta nyt voit lähteä kanssani! Andy, minä olen perheesi! Enää tiellämme ei ole esteitä!"

"Ei.."

"Andy? Etkö sinä muista? Siitähän on vain muutama kuukausi, sinä halusit karata kanssasi.. Sanoit niin"

"Ei.."

"Mitä tämä tarkoittaa? Tämäkö on sinun perheesi? Olinko minä pelkkä lelu? Olinko minä vain muutaman viikon viihdyke? Tunnustit rakkauttasi ja annoit lupauksia.. Rakensit kanssani tulevaisuutta.. Mihin se kaikki katosi? Olinko minä sittenkin vain joku saastainen huora sinulle?"

"Jouluaatto.. Emman piti saada kauan toivomansa nukkekoti.. Amandan piti leipoa pipareita koko suvulle.. Minun piti auttaa siivoamisessa.. Amanda.."

"Olinko minä vain tyydyke tarpeisiisi? Andy kerro minulle! Olinko minä vain leikkikalu hauskanpitoon, kun vaimo odotti hellan ääressä kotona? Olitko sinä 'bisnesmatkalla' ne viikot? Hmm? 'Bisnesmatkallako' Andy?"

"Meidän piti olla yhdessä ja katsoa joulukomedioita televisiosta koko ilta.. Avata paketit.."

"OLINKO MINÄ JOKU HELVETIN HUORA? ANDY! Pelleilyäkö se kaikki oli? Andy niinkö?!"

"Nia.. Sinä murhasit perheeni.. Kaikkein rakkaimmat ihmiset minulle.. Amanda, Emma.. Syntymätön tyttöni..Kuinka sinä.. Miksi.."

"Niin se siis oli. Sinä et rakastanut minua oikeasti. Silti kelpasin seksiin"

"Se oli väärin, olin sekaisin! Minä rakastan Amandaa! Mutta nyt hän on poissa.. Ja lapseni, koko perheeni, kaikki mitä minulla oli!"

"Olen siis tehnyt virheen.. Halusin ottaa nämä ihmiset pois tieltämme, he olivat esteenä meille.. Meidän piti lähteä etsimään parempaa elämää, vain toisiamme tarviten.. Mutta jos et ikinä rakastanutkaan minua, mitä varten minä sitten olen tappanut?"

"Minä halusin vain tulevaisuuden.."

"Perheeni.."

"Andy. Minä rakastan sinua silti. Annan sinulle anteeksi. Mutta jos sinä et voi antaa anteeksi minulle, ei rakkautemme ole tasapuolista. Minun täytyy hyvästellä sinut.. Jotta saat mitä haluat. Meillä ei olekaan sitä tulevaisuutta mitä toivoin.."

"M-mitä?"

"Hyvästi Andy, en usko että tapaamme toisella puolella enää"

"Nia? Ei, Nia, odota! NIA!"

*PAM*

"Andy.."

"Toivon että pääset taivaaseen"

"Minulle se on luultavasti suljettu.. Minulle ja.. Lapsellesi"

"Minulle ja lapsellesi.."

"Tarinaa" tässä ei oikeastaan ollut paljon yhtään, koska tein tämän joskus lavastus- ja kuvanmuokkausharjoituksena, en vain koskaan jaksanut ladata sitä mihinkään. Eli kuvia paljon, tekstiä todella vähän.. En ole hyvä kirjoittaja. Nytte tämä kuitenki on täällä, ei kummone mutta jonkunmoine silti. : )